Board of Airline Representatives In the Netherlands

<< Back to publications index

Corendon voert nieuwe huisstijl door in vloot en uniformen


Luchtvaartnieuws.nl 2 Feb.15

LIJNDEN - De vloot van Corendon wordt voorzien van een nieuwe livery. Dat meldt de luchtvaartmaatschappij maandag. Ook de uniformen en alle andere zichtbare aspecten van de luchtvaartmaatschappij worden voorzien van het nieuwe beeldmerk, dat in december werd gepresenteerd.

Het eerste toestel dat de nieuwe livery krijgt is de PH-CDF. Dit toestel vliegt op 22 april naar Norwich, waar het in de nieuwe kleuren gespoten wordt. Op 28 april landt het toestel op Schiphol. Op deze dag is het precies vier jaar geleden dat Corendon Dutch Airlines (CND) haar eerste vlucht uitvoerde.

In de nieuwe huisstijl blijft de kleur rood een belangrijke rol spelen, zij het in een lichtere versie. Het beeldmerk bestaat verder uit een blauwe zeester en een gele zon. De nieuwe slogan luidt: 'Altijd de beste vakantiedeals!'

Aanleiding voor de restyling is het vijftienjarig bestaan van de onderneming.

bron/source: www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/corendon-voert-nieuwe-huisstijl-door-in-vloot-en-uniformen